Hogyan adhatok meg különböző szállítási és számlázási címet?
A kosárban, a megrendelés során a "2. Belépés" pontban adja meg az egyik címet, majd a "folytatás" gombra kattintva a következő oldalon vegye ki a pipát a "A szállítási cím egyben a számlázási cím is" elöl. Az "Új cím hozzáadása" gombra kattintva tud megadni új címet. Majd felül válassza ki, hogy melyik cím legyen a szállítási, ahova a csomagot küldhetjük, és melyik kerüljön a számlára.

Hogyan kell érteni a táskáknál megadott méreteket?
A táskák mérete minden esetben szélesség x magasság x mélység sorrendben van megadva.
A szélességet az alján, vagy tetején (amelyik szélesebb) mérjük,  (ahol két érték van megadva, ott a táska alján és tetején mért szélességeket jelenti), a magasságot középen, a mélységet pedig az alján mérjük.
A vállpánt hosszán a teljes hasznos hosszúságot kell érteni. A táskával való találkozási pontjától indítva, a pánton végig vezetve, a másik oldali találkozási pontig mérve értendő. A rácsatolható hosszú vállpántokat a teljes hosszúságukban mérjük.
A méretek érdemes egy meglévő táskához viszonyítani.

Mit jelentenek a különböző fizetési módok?
Előre utalás:  Ön a saját bankján keresztül (netbankon, vagy bank fiókban) indít utalást a mi bankszámlánkra. Az utaláshoz szükséges adatokat e-mailben elküldjük Önnek a rendelést követően.
Bankkártyás fizetés:  a rendelés utolsó lépéseként átirányítjuk a OTP Mobil Kft. (Simple) fizető felületére, ahol a bankkártya adatokat megadva tudja kifizetni a rendelés összegét. A biztonságos bankkártyás fizetést az OTP Mobil Kft. (Simple) szavatolja.
Utánvét: ebben az esetben a csomag átvételekor a futárnak tudja készpénzben, vagy bankkártyával kifizetni a vásárlás összegét.

Bankkártyás fizetési módot választottam, de nem sikerült a fizetés. Hogyan tudom újra indítani a fizetési folyamatot?
A bankkártyás fizetés újra indításához be kell jelentkezni a oldalon.
Amennyiben vendégként rendelt regisztrálnia kell (ld.: Vendégként rendeltem, hogyan regisztráljam a fiókom? kérdésnél)
Bejelentkezés után a rendeléseim története menün belül találja a fizetés menüpontot, ahonnan újra tudja indítani a fizetési folyamatot. 

Mi az a rostbőr?
A rostbőr egy speciális eljárás során készült anyag. A bőrgyártásban megmaradt bőröket,  bőr darabokat rostokra szedik és szintetikus anyaggal (műbőrrel) keverik össze. 
A rostbőrből készült táskák ránézésre és tapintásra is bőrhatást keltenek, viszont az áruk lényegesen kedvezőbb. Nem sérülékenyek, nem karcolódnak, viszont  strapabíróak és tartósak.

A rendelés leadása után szertnék módosítani, hogyan tehetem meg?
Amennyiben a rendelés leadását követően szeretne javítani, vagy módosítani a megadott adatokon, azt jelezze felénk e-mailben, vagy telefonon. Kérjük modosítási igényüket minél elöbb jelezzék, hogy még időben tudjunk módosítani.

Nem tetszik a megrendelt termék mit tehetek?
Amennyiben nem elégedett termékünkkel 14 napon belül visszaküldheti nekünk és mi visszautaljuk Önnek az árát. A csomagban küldünk Önnek egy vásárlói nyilatkozatot, amit ki kell töltenie és a termékkel együtt visszajuttania hozzánk. 
Visszavásrolni csak nem használt, eredeti cimkével ellátot terméket tudunk. 
Cégek esetében az elállási jog nem gyakorolható, értendő ez a cégnévre kiállított számlák esetében. Így amennyiben munkahelyére rendeli a csomagot a cég címére, érdemes külön számlázási címet megadni magánszemélyként.

Nincs kuponom. Mit írjak a kuponokhoz?
Amennyiben még nem rendelkezik kuponnal, semmit sem szükséges be írnia, hagyja üresen a mezőt. 

Hogyan kaphatok kupont, illetve hogy tudom érvényesíteni a kuponomat?
Amennyiben rendelkezik kuponnal, írja be a rendelés során az "1.Összefoglalás" pontban található "kuponok" mezőbe, majd nyomja meg a  Bevált gombot.
Kupont különböző akciók keretében szoktunk kiadni. Érdemes figyelni a weboldalt, illetve a Facebook oldalunkat! 

Nem kaptam visszaigazoló e-mail a rendelésemről, mit tegyek?
Nézze meg a levélszemét mappát, nem került-e oda az üzenet.
Esetleg lehet, hogy hibásan adta meg az e-mail címét, így nem tudtuk azt kiküldeni.
Vegye fel velünk a kapcsolatot az e-mail cím ellenörzése, esetleges javítása miatt.

Mi a különbség a regsiztrált vásárlóként, vagy a vendégként rendelés között?
Amennyiben regisztrál oldalunkra, akkor a létre jön egy fiók az Ön számára, ahova a megadott jelszívával tud belépni. Itt megtalálja az aktuális és a korábbi rendeléseit. Nyomonkövetheti a rendelés állapotát. A megadott adatok megmaradnak a fiókjában. Rögzíthet címeket, melyeket nem kell magadnia minden vásárlás során. Ezáltal egyszerűbb és gyorsabb a vásárlás folymata.
Vendéglént rendelés során nem kell jeszót megadnia. Viszont  minden vásárlás során újra meg kell adni az adatokat. A rendelés állapotát így is nyomon tudja követni, de csak egy adott rendelését. (ld. Vendégként rendeltem, hol láthatom a rendelés részleteit, állapotát? kérdésnél)

Vendégként rendeltem, hol láthatom a rendelés részleteit, állapotát?
Az oldal alján a szürke sávban találja a "Vendég fiók követés" menüpontot, ahol meg kell adni a rendelés számot, illetve azt az e-mail címet, amivel rendelt.
A küldés gomb megnyomása után láthatja a rendelés részleteit, és annak állaptát.
Illetve a rendelést követően e-mailt küldünk a rendelés beérkezéséről és minden állapotváltozásról. 

Vendégként rendeltem, hogyan regisztráljam a fiókom?
Az oldal alján a szürke sávban találja a "Vendég fiók követés" menüpontot, ahol meg kell adni a rendelés számot, illetve azt az e-mail címet, amivel rendelt.
Küldés gomb megnyomása után tud megadni jelszót, amivel regisztrálja a fiókját. A késöbbiekben ezzel a jelszóval tud belépni.

Elfelejtettem a jelszavam, hogyan kérhetek újat?
A bekelentkező oldalon az "Elfelejtette a jelszavát?" kérdésre kattintás után küldünk egy e-mail a korábban megadott e-mail címére, amiben egy linket talál. Erre klikkelve tudja megerősíteni a jelszó kérést, illetve igazolni, hogy Ön kérte azt. Ezután küldünk egy másik e-mailt, amiben talál egy jelszót, amivel be tud lépni a webshopba. Belépés után érdemes ezt a jeszót megváltoztatnia!

Milyen árak szerepelnek a weboldalon?
A termékek mellett  a bruttó, azaz ÁFA-s árak szerepelnek.

Hogyan kérhetek ÁFA-s számlát?
A megvásárolt termék(ek)ről minden esetben ÁFA-s számlát állítunk ki, melyet a vásárláskor megadott email címre küldünk el elektronikus formátumban (PDF dokumentum), illetve a vásárlói fiókba bejelentkezve bármikor letölthető a Rendelési előzmények alól.




Fel